- Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.
Hoe kan ik bestellen?
* Bestelproces
- Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Heb je wel een account? Log dan eerst in via de knop “Inloggen”.
- Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen door op de "In winkelwagen" knop te klikken. Alle artikelen die je in je winkelwagen kunt stoppen zijn op voorraad en direct leverbaar.
- Zodra je klaar bent met winkelen en jouw bestelling wilt plaatsen, kun je rechtsboven op “winkelwagen” te klikken.
- In je winkelwagen kun je alle artikelen zien die je in de winkelwagen geplaatst hebt. Hier is het bovendien mogelijk om een kortingscode in te vullen. Klaar om te betalen? Klik op de “Bestelling afronden” knop.
* Bestelproces Heliumballonnen & Ballondecoraties
- Maak een keuze uit het ruime assortiment ballondecoraties en/of de vele kleuren heliumballonnen.
- Klik op de ballondecoratie van je keuze en er opent zich een nieuw venster.
- Doorloop alle stappen in het bestelproces. Dit lijkt misschien veel wat we van je vragen, maar door deze vragen goed te beantwoorden krijg je de perfecte decoratie thuis afgeleverd!!
- Kom je de ballonnen afhalen in de winkel of laat je ze liever (thuis) afleveren? Let op onze bezorg voorwaarden. Wij leveren een ballonbestelling vanaf 30 euro tot 25 km. Bestel je voor minimaal 50 euro aan heliumballonnen en/of ballondecoraties, dan kunnen wij bezorgen tot 50 km.
Hierbuiten leveren wij zelf geen heliumballonnen en/of Ballondecoraties en kan je kiezen voor een set die verzonden kan worden per post. - Zodra je de bestelling wilt plaatsen, kan je rechtsboven op “winkelwagen” klikken.
- Vul je gegevens in en het eventueel afwijkende afleveradres.
Kies vervolgens een bezorg gebied bij het kopje verzenden.
Let op!! Afhalen kan enkel en alleen tijdens onze openingstijden en voor een bezorgmoment kan je kiezen uit onze tijdsloten. De bezorging zal ten aller tijden worden bekeken in onze planning en aan je worden bevestigd. Zo lang je geen bevestiging hebt ontvangen staat de bezorging nog niet bij ons ingepland. - In je winkelwagen kun je alle artikelen zien die je in de winkelwagen geplaatst hebt. Hier is het bovendien mogelijk om een kortingscode in te vullen. Klaar om te betalen? Klik op de “Door naar afrekenen” knop.
* Afrekenproces
- Je kunt verder gaan als gast of je registeren. Als je een registratie maakt heb je achteraf makkelijk overzicht van je geplaatste bestellingen.
- Vul hier alle gegevens in. Wil je de bestelling op een afwijkend adres laten afleveren? Vink dan “verzend naar een ander adres” aan. Hier krijg je ook de optie een naam in te geven, mocht je bestelling een verrassing zijn. Let op: postbus adres is niet mogelijk.
- Maak een keuze in de verzendmethode.
- Op deze betaalpagina kun je kiezen voor de juiste betaalmethode. Meer informatie over de verschillende betaalmethodes vind je hieronder bij “Betaalmethodes”. Zodra je één van de betaalmethodes aan klikt, kun je aangeven of het afleveradres en factuuradres hetzelfde zijn. Als dit niet het geval is, kun je het vinkje uitzetten en een ander factuuradres invullen.
- Controleer goed je bestelling en gegevens. Als alles goed ingevuld is, moet je de algemene voorwaarden accepteren en klikken op de “Afrekenen” knop.
- Na deze laatste stap word je doorgeleid naar een externe betaalpagina en kun je jouw bestelling afronden.
* Betaalmethodes
Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
Je kunt je bestelling betalen met één van de onderstaande betaalmethodes:
- Betalen bij afhalen in de winkel / met pin
- Betalen bij afhalen in de winkel / contant
- iDeal
- Creditcard (Visa, Maestro en Mastercard) / alleen online mogelijk
* Bestelling annuleren
Om je snelle verzending te kunnen aanbieden wordt je bestelling meteen verwerkt zodra deze is geplaatst. Helaas is het hierdoor niet mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen. We willen je daarom graag adviseren om je bestelling nog voor het afrekenen goed te controleren.
* Bestelling retourneren
Wij hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met je aankoop, maar mocht er toch iets niet helemaal naar je zin zijn dan horen wij dit graag.
Ook de reden van retour vinden wij erg belangrijk. Zo kunnen wij onze producten en dienstverlening verbeteren. Daarom vragen wij je het meegestuurde retour formulier zo compleet mogelijk ingevuld mee retour te zenden.
Zoals in de algemene voorwaarden is terug te lezen is er i.v.m. hygiëne geen recht op retour op pruiken, grimeer artikelen en panty’s.
Aangezien de heliumflessen geen meter hebben kunnen wij niet controleren of deze zijn gebruikt.
Zo is het dan ook niet mogelijk heliumflessen retour te nemen.
Lekke ballon ontvangen?
Bij het versturen van ballonnen kan door het vervoer, kou of juist de warmte voorkomen dat er een ballon niet goed aankomt. Stuur ons een foto per mail van de ballon(nen) en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. We gaan samen op zoek naar een goede oplossing!!